.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعاليتهاي پلیس مازندران در هفته گذشته


کشف 6کيلو انواع مواد مخدر ازيک دستگاه خودرودر"چالوس" به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان"چالوس"،درپي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر ورود مواد مخدر از سوي خانواده اي با استفاده از يک دستگاه خودرو موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام تحقيقات پليسي با شناسائي خودروي مورد نظر ومتهمان در اقدامي غافلگيرانه خودرو را در يکي از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان متوقف کردند. برپايه اين گزارش،ماموران در ادامه پس از دستگير متهمان و راننده خودرو در بازرسي از خودرو موفق شدند،2کيلو ترياک را به همراه 4کيلو حشيش که بطرز ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازي شده بود،کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

اعتراف سارقان داخل خودرو به 9 فقره سرقت در "نکا"
درپي وقوع چندين فقره سرقت از داخل خودرو درسطح شهرستان"نکا"،موضوع در دستور کار ويژه ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي با تعقيب و مراقبت موفق شدند،دومتهم اين پرونده را شناسائي و در اقدامي غافلگيرانه حين سرقت دستگير کنند. متهمان در تحقيقات وبازجوئي هاي فني پليس به 9 فقره سرقت داخل خودرو در سطح اين شهرستان و شهرستان هاي همجواراعتراف کردند. گفتني است،با شناسائي مالباختگان، متهمان پس ازتشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.


تقدير امام جمعه شهرستان"قائم شهر" از اقدامات پليس
درپي اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در شهرستان"قائم شهر"وعمليات پليسي که منجر به دستگيري 34 متهم به شرارت ،قاچاقچيان مواد مخدر و سارقان حرفه اي شد،امام جمعه شهرستان در خطبه هاي نماز جمعه روز گذشته اين شهرستان از اقدامات پليس قدرداني کرد. "آيت الله معلمي جويباري "اين اقدام پليس را مايه دلگرمي و احساس امنيت براي شهروندان دانست و از آنان خواست:پليس را در مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي و جرائم ياري نمايند. نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري در ادامه از تمامي اقشار جامعه و ارگان ها ونهاد ها خواست تا با پليس در راستاي اجراي طرح امنيت اخلاقي و مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي همکاري کنند. گفتني است،درعمليات پليس شهرستان"قائم شهر"،تعداد زيادي خودرو و موتورسيکلت مسروقه به همراه وسايل و آلات شرارت کشف و ضبط شد.

ديدار فرمانده انتظامي "قائم شهر" با مادر شهيدان"کشوري"
به مناسبت گراميداشت ميلاد مسعود زهراي مرضيه(س) و روز خجسته زن،سرهنگ"قدمي"به همراه مسولان حفا و معاونت اجتماعي ازمادر شهيدان سرلشکر خلبان"احمد کشوري و بسيجي شهيد" محمد کشوري"ديدارکرد. اين گزارش حاکي است،در اين ديدار سرهنگ"قدمي"اين روزبزرگ را به ايشان و تمامي زنان عالم اسلام و نيز محبان و رهروان راه آن بانوي همام تبريک و تهنيت گفت. گفتني است،در پايان اين ديدار لوح سپاس به مادر شهيدان کشوري اهداء شد.

ورزش نقش بسزائي در موفقيت کارکنان ناجا دراجراي ماموريت ها دارد
سرهنگ"روح الامين قاسمي"درحاشيه مسابقات سراسري واليبال کارکنان پايور و وظيفه نيروي انتظامي کشور در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،با بيان اين مطلب گفت:ان شاءا... مازندران ميزباني خوب وشايسته اي در شأن ورزشکاران نيروي انتظامي باشد. وي با اشاره به نقش سلامتي در زندگي نوع بشر،سلامت جسم و روح روان را براي بندگي و عبادت خداوند و تامين معاش زندگي لازم دانست وافزود:تامين سلامتي در گرو ورزش کردن و داشتن روحيه شاداب است. جانشين فرمانده انتظامي مازندران در بخشي ديگر از سخنان خودبا اشاره به ماموريت هاي نيروي انتظامي نقش نيروي انساني سالم و کارآمد را در موفقيت سازمان مهم ارزيابي کرد.وي تصريح کرد:امروزه توسعه ورزش هاي همگاني وورزش هاي حرفه اي در راستاي اجراي ماموريت هاي سازماني در دستور کار است. جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران گفت:46تيم از استان هاي کشور و يگان هاي مستقل ناجا در اين دوره از مسابقات شرکت کردندکه از جمع اين تيم ها30تيم ازکارکنان پايورو16تيم ازکارکنان وظيفه هستندکه در مدت 7 روز با يکديگر به رقابت خواهند پرداخت.

معرفي تيم هاي برتر مسابقات سراسري واليبال ناجا در مازندران
فينال مسابقات سراسري واليبال نيروي انتظامي کشور بعد از ظهر امروز در سالن ورزشي پاس ستاد فرماندهي انتظامي استان مازندران برگزار شد. اين گزارش حاکي است،در پايان بيست و يکمين دوره مسابقات واليبال سراسري ناجا در بخش کارکنان پايور تيم هاي استان گلستان ، مازندران و تيم يگان ويژه ناجا به ترتيب مقام اول تا سوم را کسب کردند و در بخش کارکنان وظيفه تيم هاي مرزباني ناجا،استان گلستان و استان مازندران به ترتيب به مقام اول تا سوم رسيدند. برپايه اين گزارش،مراسم اختتاميه اين دوره از مسابقات که با حضور سردارمسکني فرمانده انتظامي استان مازندران،پريچهره مديرکل تربيت بدني استان، سرهنگ گلمکاني مديرکل تربيت بدني ناجا و سرهنگ موسوي جانشين فرمانده انتظامي استان گلستان همراه بود. به تيم ها و  نفرات برتر اين دوره از مسابقات هداياي به رسم ياد بود اهداء شد. گفتني است، نفرات برتر اين دوره از مسابقات،تيم منتخب نيروي انتظامي کشور را درمسابقات نيروهاي مسلح کشور وارتش هاي جهان  همراهي خواهند کرد.


تاليف و انتشارکتاب مجموعه مقالات تخصصي آسيب هاي اجتماعي در مازندران
رئيس دفتر تحقيقات کاربردي فرماندهي انتظامي استان مازندران از تاليف و انتشار کتاب مجموعه مقالات تخصصي آسيب هاي اجتماعي و مناسبت هاي سال در استان خبر داد . سرهنگ"محمودرحماني"درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر افزود:با توجه به نيازعلمي فرماندهان،مديران و کارکنان انتظامي به موضوعات آسيب هاي اجتماعي و ارتقاء سطح دانش و بينش آنان در دسترسي آسان به اين مطالب کتاب حاضر تاليف و به مرحله چاپ و انتشار رسيد. وي تصريح کرد:اين مجموعه پس از تهيه مطالب وموضوعات با ويراستاري ادبي و محتوايي و مراحل تاليف چاپ و منتشر شد. رئيس دفتر تحقيقات کاربردي مازندران و مولف اين کتاب همچنين از تهيه لوح فشرده مشتمل بر يک صد عنوان از اين کتاب خبر دادوافزود:فرماندهان و کارکنان انتظامي استان  مي توانند با مراجعه به اين مرجع موضوعات علمي خود در ارتباط با مسائل و آسيب هاي اجتماعي را انتخاب کنند.

کشف داروهاي قاچاق درشهرستان"آمل"
درپي دريافت گزارشاتي مبني بر فعاليت افرادي درامر توزيع داروهاي قاچاق در پوشش واحد صنفي عطاري در شهرستان" آمل"،موضوع در دستور کار ويژه ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت. اين گزارش حاکي است،ماموران کلانتري 13 شهرستان با شناسايي متهمان اين پرونده در اقدامي غافلگيرانه با بازرسي از دو واحد صنفي موفق شدند،مقادير زيادي داروهاي غير مجاز و قاچاق اعم از قرص متادون و محصولات ديگر را کشف و ضبط کنند. گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

بخشودگي غيبت براي مشمولان تا سوم خرداد
سرهنگ سيه چهره معاون وظيفه عمومي مازندران در در گفتگو با خبرنگار پايگاه پليس اظهار داشت: مخاطبان نظام وظيفه عمومي از بهترين هاي کشور هستندو از جوانان و نوجوانان ايران اسلامي به عنوان نيرو هاي مولد جامعه ، آينده سازان اين مرزو بوم ياد کرد.سرهنگ سيه چهره افزود : مشمولان غايبي که تا تاريخ 10/10/90 به هر دليلي موفق به اعزام به خدمت مقدس سربازي نشده اند، تا سوم خرداد ماه سال جاري (91) فرصت دارند درخواست اعزام خود را در پليس +10 شهرستان محل سکونت خود به ثبت برسانند تا از بخشودگي غيبت برخودار گردند . معاون وظيفه عمومي مازندران خاطر نشان کرد: در صورت عدم معرفي خود تا سوم خرداد ،براي غيبت تا سه ماه ،با سه ماه اضافه خدمت و غيبت بيش از سه ماه با شش ماه اضافه خدمت و بيش از يکسال غيبت ، ضمن معرفي به مرجع قضايي و تحمل احکام صادره ،با شش ماه اضافه خدمت به مراکز آموزش اعزام خواهند شد . معاونت وظيفه عمومي استان مازندران افزود : از مشمولان غايب خواسته مي شود از فرصت باقيمانده جهت بهره مندي از بخشودگي غيبت تا سوم خرداد ،درخواست اعزام خود را در پليس +10 به ثبت برسانند . سيه چهره با اشاره به اينکه کار سربازي بسيار بزرگ و ارزشمند است اظهار داشت : دفاع از کشور ، ايجاد نظم و امنيت و انضباط اجتماعي از دستاورد هاي سربازان در نيروهاي مسلح است. معاون وظيفه عمومي مازندران سربازان را به عنوان بدنه اصلي نيرو هاي مسلح برشمرد و تصريح کرد : اين نيرو ها در ايجاد امنيت که زمينه ساز توسعه سياسي ، اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي هستند موثر خواهند بود.


تغيير و تحولات اجتماعي ، شاخصه اصلي پويايي جوامع انساني است
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ، سرهنگ رياحي معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان مازندران در کارگاه آموزش مددکاران و مشاورين پاسگاه ها و کلانتري ها گفت: تغيير و تحولات اجتماعي شاخصه اصلي پويايي جوامع انساني محسوب مي گردد.
وي افزود:اگر چه تغييرات اجتماعي خاصيتي اجباري،عمومي و همه جايي دارند، امروزه گستره تغييرات از بحث جغرافيايي و فکري و به لحاظ نهاد ها و سازمان ها و روند هاي اجتماعي از چندان وسعتي برخوردار شد که تقريباً تمام سطوح و ابعاد زندگي اجتماعي را در بر گرفته است .
سرهنگ "رياحي" تصريح کرد : تحولات سريع به واسطه بسط و گسترش فناوري و اطلاعات از يک سو و دخالت عوامل جمعيتي همچون مهاجرت ، جواني جمعيت و بسط و گسترش شهر نشيني در سايه اشاعه فرهنگي در سطح گسترده ، شرايطي را براي زندگي اجتماعي فراهم آورد . که انطباق با آن شرايط همواره موجب اختلافاتي بوده است.
"رياحي" همچنين در بحث مديريت در عرصه زندگي اجتماعي گفت: اگر قرار باشد تئوري هاي مديريتي را به عنوان يک ايده معاصر و مدرن بنگريم ، بايد براي مديريت گران در امورات جاري زندگي به شناخت اجتماعي برسيم. و اين شناخت بايد کاربردي و داراي ساختار اجتماعي باشد.
 وي در پايان ضمن تقدير و تشکر از معاون اجتماعي مازندران سرهنگ اسلامي ، که تلاش هاي زيادي در بسط و توسعه معقوله هاي اجتماعي داشته از افزايش63 درصدي اقدامات مرکز مشاوره فرماندهي انتظامي استان خبر داد و گفت : افزايش اين مقدار مشاوره در مقايسه با سال قبل با همت و تلاش شما مدد کاران و مشاوران کلانتري ها در عمل بدست آمده که کار بسيار سخت است ولي نجات يک انسان در کل نجات يک جامعه است.

کشف 4هزار متر سيم برق در جويبار مازندران 
سرهنگ پهلواني از کشف حدود 4هزار متر سيم برق و مخابرات سرقتي در شهرستان " جويبار " خبر داد. فرماندهي انتظامي شهرستان جويبارگفت:ماموران پليس آگاهي شهرستان "جويبار " موفق شدند، طي يک عمليات ضربتي 4هزار متر انواع سيم هاي برق و مخابرات سرقتي را کشف و ضبط کردند .سرهنگ پهلواني افزود : ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان "جويبار" در پي وقوع سرقت هاي سيم برق و مخابرات در سطح شهرستان ، موضوع را در دستور کار ويژه خود قراردادند. وي افزود : با فعال سازي منابع و مخبرين و شگردهاي خاص پليسي موفق به شناسائي محل اختفاي سيم هاي مسروقه که در پوشش مغازه لوازم بهداشتي و پوشاک اقدام به جاسازي سيم هاي مسروقه مي نمود ، شدند . پهلواني در خاتمه اشاره کرد : در يک عمليات ضربتي علاوه بر دستگيري متهم بهويت (م – ف ) در بازرسي از محل مورد نظر مقدار نزديک به 3هزار و 500 متر انواع سيم هاي برق و 500 متر سيم مخابرات سرقتي را کشف و ضبط نمودند .

ملاقات مردمي جانشين فرمانده انتظامي مازندران در سامانه 197
 
شهروندان و هم استاني هاي مازندراني با حضور در دفتر نظارت همگاني بازرسي فرماندهي انتظامي استان مازندران شکايات،انتقادات و پيشنهادات خود را با مسئولان انتظامي استان در ميان گذاشتند. اين گزارش حاکي است،در برنامه اين هفته ملاقات مردمي مسئولان انتظامي استان مازندران،سرهنگ"قاسمي"جانشين فرمانده انتظامي استان با بررسي شکايات،انتقادات و پيشنهادات مردمي به سوالات آنان پاسخ و دستورات لازم را براي پيگيري و رفع مشکلات صادر کرد. برپايه اين گزارش،سرهنگ"ميرزايي" مدير انتصابات بازرسي فرماندهي انتظامي استان مازندران به همراه سرهنگ"شاليکار" مدير نيروي انساني و سرهنگ"سيه چهره"معاون وظيفه عمومي نيز به سوالات مراجعان پاسخ گفتند. گفتني است،با توجه به اطلاع رساني وآگاهسازي عمومي در ارتباط با ماموريت هاي مرکز 197 پليس حضورمردم و شهروندان در دفتر نظارت همگاني چشمگير بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نورالله عصری 27 بهمن 1391
سلام . جایی نیافتم تا شکایت بکنم . هینجا مینویسم تا انشالله رسیدگی شود . تمام شیر الات و متور پمپ من را دزد برد . به پلیس 110 زنگ زدم و انتظار کشیدم از مکان بازدید و صورتجلسه تنظیم و تحویل پاسگاه نشتارود دادند . همان روز جناب خرمی وکریم پور گفتند برو کلانتری 11 تنکابن اموال تو پیدا شد . رفتم و شیر باغ خود را یافتم ولی انقدر من را سر دواندند که ولش کردم . سرهنگ محترم جنت صادقی سرش را بالا نکرد که چه پیش امده . جناب گرجی مرا به نشتارود فرستاد تا صورتمجلس را بیاورم . 2 روز در کلانتری 11 رفتم امدم . اخر سرهنگ عبداللهی را ندیدم . هی با موبایل به گرجی میگفت دارم میایم ولی زمانها رفت نیامد ... هی رفتم هی امدم . گذشتم خسته شدم . این چه رسیدگی است . یک نفر بنام اقای گرجی بود که پرونده ها را سامان میداد ولی کاری ازش ساخته نبود . من مالم را از دست دادم و مالم را در پاسگاه دیدم و بمن ندادند ... همش این بیاد ان بیاد . انهایی که بودند بیکار پشت میزشان بودند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.